چکیده 

با توجه به اهمیت کلیدی نوآوری در اقتصادهای نوین، کشورهای مختلف، برنامه های مفصلی را برای بسط چنین

فرهنگی در جامعه خود تدارک دیده اند تا بتوانند همچنان مسیر رشد و پویایی شان را ادامه دهند. با توجه به

اهمیت این موضوع، پژوهش حاضر به بررسی فرهنگ سازمانی و حمایت از نوآوری سازمانی در شرکت بازرگانی

دولتی ایران می پردازد. هدف این تحقیق، اثبات وجود رابطه بین فرهنگ سازمانی با افزایش نوآوری و بررسی

تاثیر منفی فشار کاری بر نوآوری در شرکت بازرگانی دولتی ایران می باشد. پارادایم تاثیر فرهنگ سازمانی بر

درک حمایت از نوآوری یکی از چالش های نوآوری است که این پروژه سعی در کشف متغیرها و ارائه

پیشنهاداتی برای آن دارد.

ادامه این مورد کاوری را از طریق لینک زیر دانلود نمایید:

http://s9.picofile.com/file/8270045884/50.pdf.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: